Tuesday, December 11, 2007

Min dag.

Ja nu er det blevet tirsdag.

I dag var det svært at vågne, men op kom jeg da.

klokken 7 var jeg på vej ud i stalden, uden morgenmad!

Sindri var startet og allerede godt igang med at samle køerne, så jeg begyndte at malke.

Klokken halv ni var vi færdige, frem til kaffe blev tiden brugt på registreringer og opsyn, indfejning af foder og sludder.

Efter kaffen, lavede Sindri porten, der var blæst i stykker i stormen i går nat, imens pumpede jeg gylle og gav kraftfoder.

efter middag muggede jeg kælvningsstien og gav kvierne mere hø og satte en rulle grønfodr ind, fejede og før jeg vidste af det var det blevet kaffitid.

Så var det nu bare at starte på aftenarbejdet.

Da jeg kom hjem tog jeg et bad, ringede til moster.

Mæja kogte risengrød og nu er jeg her og er i fuld gang med min 4. blog.
Her er der et billede af min største konkurent til Mæjas gunst han hedder pjakur og er 16 år-

Pjakur er forrest i billedet.

No comments: