Monday, December 31, 2007

2007-2008

Jaja godt folk, den sidste blog fra 2007 er ankommet.

2007 var et godt år, jeg var i danmark 2 (to) gange, først med min elskede Mæja, hvor jeg fik mulighed for endelig at vise hende hvor jeg kommer fra.

Men for Mæja var det også et nærmere bekendtskab med svigerfamilien, hele svigerfamilien.
Hun fik også mulighed for at se hvordan jeg ser ud efter 20-25år, som far så søn, hahaha...
Så hun nød det måske ikke altid, men var dog godt tilfreds bagefter, med at have set alt hvad bornholm havde at byde på.
Heldigvis mødte vi den lille havfrue i lufthavnen hun skulle måske på ferie???

Til Stephens fødselsdag mødte vi selveste dressman (eller din tøjmand som sikkert hedder på dansk), Mæja var helt vild da hun så ham, Mads, Mads, det er dressman fra fjernsynet, lad os tage et billede af jer sammen! Og her er det så beviset...

Anden gang var med min svigerfamilie, de havde inviteret mig med som guide, de ses herunder.
og det var en stor oplevelse.
Godt nytår fra os to på Island

Mads

1 comment:

Anonymous said...

hovhovhov... I var da også i København og besøge søsteren. hvor er de fine billeder fra Nørrebro måske?

Godt nytår på stenbroen