Monday, December 17, 2007

Mandag den 17. December 2007

Haløjsa.
I lørdags tog vi til købstaden, nærmere bestemt Reykjavik.
Målet var julegaver til den herboende familie (Mæjas).
Vi brugte vel tæt på halvandenhundredetusinde!!! Men vi købte så også en ny seng til os, incl. madras og topmadras. Vi skulle jo også have noget at spise og benzin til bilen osv. osv.
Jeg vil ikke ødelægge noget med at afsløre hvad vi købte eller til hvem.
Nu hvor julen sig hastigt nærmere er der jo en masse som man gerne vil nå.
I fredags var det småkagerne, i dag var det så konfekten der blev ordnet, men tror I ikke at jeg havde købt en forkert marcipan, så nu må vi bare håbe at det vil smage...

Her er der to billeder af 1229 en af de to kviekalve vi har fået siden jeg startede, ialt har vi fået 14 kalve heraf er de tre enten- dødfødte eller koen døde ved kælvning! resten (9) tyrekalve...
Men læg mærke til hendes finde ring omkring øjnene..




Her er et foto af Þorkell, som er en af mine arbejdskolleger


Og her er der et af Sindri og hans yngste søn,


nu vil jeg holde for denne gang, men der kommer mere.
mads


No comments: