Sunday, March 9, 2008

Hej med jer.

Det er vist på tide med en ny blog fra min hånd.
Det er vist ikke muligt at lægge mærke til at valgkampen er i fuld gang over i staterne (USA), replubikanerne er kommet med deres kandidat, John McCain, jeg ved ikke ret meget om ham.
Demokraterne er stadig ved at finde deres kandidat, det bliver derfor et historisk valg, enten bliver det en kvinde eller en farvet mand, mon ikke det får nogle til at stemme enten, på John McCain, eller helt undlade at stemme. personligt kan jeg ikke se en kvinde som præsident (naturstridigt). Og helt ærligt, Obama får ikke et fair valg. Der bliver sikkert svindlet på ham...
Det ville nok være det bedste der kunne ske, at Obama vandt.

Men lad os nu se tiden an...

Og nu til noget andet, Muhammedaner.
Jeg har set billeder i nyhederne af en flok behårede langskæggede, væsner.
Der udtaler at de er villige til at ofre deres (misserable og håblöse) liv på den hellige slagmark...
Tåber.
Hvis de nu brugte lidt af den energi der går til hidse sig selv og andre op, på at bygge skoler og grave vandings kanaler. kunne de måske komme til at opleve den frihed der regerer i vores del af verdenen. Muhammedaner, hvor fanden er Mogens Glistrup henne???
Her skal lige nævnes at dette er ikke rettet mod de millioner muslimer, der lever et anstændigt liv uden en kniv gemt i bæltet parat til at halalslagte alt og alle.

Som Jeg ser det er alt að fara til helvítis... Men det kunne være værre!

Mads

1 comment:

Anonymous said...

Hej har læst din blog Kan se du stadig har dine meninger. knus moster