Saturday, May 31, 2008

Ja nu er det jo tid til en ny skrivelse fra min hånd.



Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive......... Mæja er færdig med skolen, og begynder at arbejde på mandag, jeg er stadig beskæfiget i kostalden.

Mæjas bil er sendt på plejehjem, og da hun nu er bachelor i landbrug, eller hvad det nu hedder på dansk? Ja så stod vi og manglede en bil, og eftersom at Mæja klarede sig så godt, ja så købte jeg en bil primært til hende.



Men nu har jeg været inde og googled annual oil comsumption, hvor jeg fandt et par sider hvor man kan læse sig til at hvis vi fortsætter sådan som vi gør nu, ja så er olien brugt op efter 20 år sådan plus minus et par år...
Derfor skal vi vist til at bruge heste igen

Alt herfra, Mads

2 comments:

Anonymous said...

Hej med jer

Tillykke med den flotte bil håber
Mæja bliver glad for den.
knus mor

Anonymous said...

hej tilykke med din kommende hustrus eksamen. flot bil.

Dejligt at høre fra dig igen knus moster