Sunday, January 27, 2008

Nærved og næsten slår ingen mand af hesten...

I fredags, var der inviteret til indflytningsfest/farvelfest.
Birta og Valþór, er nemlig flyttet fra Helga María, så Valþór, nu endelig er blevet rigtig mand.


Der blev derfor holdt indlflytningsfest i deres nye hus, Birtas søster og svoger er på vej til Australien og kommer ikke hjem før engang i august, derfor farvelfest for de to.

Der var en del mennesker, foruden os to---


var der Óðinn og Unnstein to gamle elever der bor dalen ved siden af Birtas. Både Óðinn og Unnstein, afleverede deres mastersopgaver i året der nu er forsvundet, og det efter bare ganske få år efter den oprindelige plan, flot, flot.

Óðinn arbejde for det firma der har solgt os malkerobotten der bliver sat op om kort tid.

Maden var en ren overflod af lammekød og kartofler, salat og jeg ved snart ikke hvad...

Men da det var min tur til at lyse af, måtte jeg derfor sige godnat og farvel, og smuttede ned i stalden, og da jeg så ville køre hje igen--- Ja så var starteren gået og jeg måtte også, altså gå, hjem... nu vil jeg så prøve at fikse den i morgen, så man kan komme omkring igen.

Sneen er nu næsten væk, det har været 5-6°c varmt og regnet har det også.


No comments: