Sunday, January 4, 2009

Godt nytår.
Jeg har ikke fundet det i mig til at blogge siden sidst.
Men nu vil jeg tømre en sammen med en smule hjælp

Og måske er der en eller anden der vil hjælpe med at fåsat det rette svip på denne første blog i 2009?

Her er der et billede af en grönótt ko, (hvid med farvede øren og mule)


Jaja jeg har ikke lavet noget særligt siden sidst, vi holdt jul her hjemme, mæja stod for maden

Nytårsaften holdt vi også herhjemme men dog med deltagelse af Birta og Magnus

Efter maden kom Birtas søster og svoger.Jo mere klokken nærmede sig 24.00 blev der skudt mere og mere fyrværkeri af og stakkels krummi var ikke helt sikker på hvordan han skulle forholde sig så for at være på den sikre side, påtog han sig rollen som udsynshund hvis nu fjenden var på vej, desværre var nerverne ikke helt stærke nok så det endte med at han indskrænkede det bevogtede område til at være indenfor en lille meter bag min stol, hehehehe.

Men nu gider jeg ikke at skrive mere, der kommer dog mere senere.

hvad er bedst hund eller kat?

2 comments:

svarturhrutur said...

Helga Maria var selvsagt med nytårsaften.

Anonymous said...

Hej dejligt med nyt selvom det ikke var så meget.
Godt billede af Mæja med forklæde.
Synd for krummi nytårs aften.
Glæder os til at høre/se mere til din blog.
Er det det hus i bor i????????
Knus Stephen og mor