Friday, August 29, 2008

Humm, meget siden sidst

Ja nu er det vist på tide med en ny blog fra min hånd.
Jeg tog jo hjem til dobbelt födselsdag hos far og vibe.

det var rigtig godt, nok mad og drikke til alle. Ikke for mange taler og jeg fik mulighed for at se morten (sidses kæreste).

Da jeg så kom hjem körte jeg til Unnur, for at hente hvalpen.
Den förste nat var kort og med mange besög i haven...
efterhånden er han næsten nattesikker, og giver altid besked hvi han vil ud.
Men hvad skulle han hedde?

Hans kennel navn er Dexter, men hvilken hund hedder dexter? jeg skal sige jer det en hund der æder små drenges fodbolde, graver huller under hegnet og jagter ældre pensionister på cykel.

Og er det sådan en hund jeg vil have nænej.
Så hvilke navne kommer på tale? Her er en liste over dem-

Blakkur
Krummi
Pungsímon
Ingimar
Intergalctical Prince of Evil Darkness II

Og her er vinderen Krummi



Her var lige en lille hurtig blog fra mig stay tuned.

2 comments:

Anonymous said...

Jiii hvað Krummi er sætur, alveg eins og eigandinn!

Anonymous said...

Hej
Ja det er da et godt navn til den lille hundehvalp.
Dejligt at du skriver igen.
Knfra mor og Stephen